مقالات و پایان نامه ها

 افزایش فالوور اینستاگرام 

تیر ۱۱, ۱۳۹۷

من در طول سال ها متوجه شدم که در آن بازاریابی تأثیرگذار اجرا می شود. اول، آن را به طور عمده بر روی وبلاگ ها متمرکز شده، و سپس آن را به یوتیوب منتقل شد. در حال حاضر همه چیز در مورد افزایش فالوور اینستاگرام اینستاگرام ، که به نظر می رسد مورد علاقه در میان نفوذگران است. Quintly گزارش می دهد که نرخ رشد دنبال کننده کاربر در پلتفرم بالاتر است، که می تواند یکی از دلایل نفوذ کننده آن باشد.

همان مطالعه همچنین دریافت که میزان تعامل در اینستاگرام بالاتر از هر کانال رسانه ای دیگر است. و در یک نظرسنجی که توسط هاشوف انجام شد، 91.9٪ از 150،000 نفوذگر اینستاگرام را بهعنوان پلاتفرم شماره یک خود انتخاب کردند.

بنابراین اگر قصد دارید یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار را اجرا کنید اینستاگرام جایی است که باید باشد. برای کمک به شما در بهینه سازی نحوه اجرای مبارزات بازاریابی تاثیرگذار اینستاگرام خود، فهرستی از بهترین شیوه هایی را که می توانید استفاده کنید، گردآوری کرده اید.

1. هدف خود را تعریف کنید

من در مورد چند کسب و کار که تصمیم به راه اندازی کمپین بازاریابی اثرگذار در اینستاگرام بدون هیچ اهداف تعیین شده در ذهن آمده است. مطمئنا، آنها می خواهند کسب و کار خود را مانند هر نام تجاری دیگر ارتقاء دهند. اما برای راه اندازی یک کمپین بازاریابی کافی نیست. برای تعیین آنچه موفقیت به نظر می رسد بسیار مهم است، بنابراین شما می توانید به راحتی اثربخشی کمپین خود را اندازه گیری کنید.

آیا می خواهید پیروان بیشتری را از طریق این کمپین بدست آورید؟ آیا می خواهید میزان معینی از ترافیک را به وب سایت یا صفحه فرود خود هدایت کنید؟ شاید شما حتی می خواهید تبدیل و درآمد خود را افزایش دهید.

هدف هر چه باشد، مطمئن شوید که به طور واضح آن را تعریف می کنید، بنابراین می توانید بدانید که چگونه به درستی کمپین را اجرا کنید یا در صورت لزوم بهبود دهید.

مطلب مشابه :  نظریه های افسردگی

2. معیارهای عملکرد خود را تعریف کنید

اکنون که شما یک هدف تعیین شده دارید، می توانید معیارهای عملکرد کلیدی را تعیین کنید که می توانید موفقیت کمپین خود را اندازه گیری کنید. کدام معیار مربوط به هدف شماست؟

به عنوان مثال، KPI هایی مانند رشد رشد، نمایش رسانه های اجتماعی، میزان مشارکت، رسیدن به و غیره، برای هدف ای که شامل ارتقاء آگاهی از برند است، بسیار مهم است. اگر هدف شما این است که درآمد بیشتری کسب کنید، به طور عمده به معیارهایی مانند نرخ کلیک، نرخ تبدیل، ارزش کلی سبد و غیره می پردازید.

3. برای تأثیرگذارترین ایده ها خود را دنبال کنید

چه نوع نفوذگران قادر به کمک به رسیدن به هدف شما خواهند بود؟ آیا می خواهید برای رسیدن به وسیع نفوذ با مگا نفوذگرید؟ آیا می خواهید اعتماد یک مخاطب کوچک اما مرتبط را از طریق نفوذگرهای کوچک به دست آورید؟ قبل از اینکه به اندازه بعدی تاثیرگذار باشید، ابتدا باید به مهمترین جنبه نگاه کنید: ارتباط.

در حالت ایده آل شما باید با نفوذگران که مطالب مربوط به صنعت خود را ایجاد می کنید، کار کنید. با این حال، در بعضی موارد، طاقچه انفجاری ممکن است بر اساس هدف مبارزات انتخاباتی شما متفاوت باشد.

به عنوان مثال، HP استرالیا با نفوذ کنندگان مد در اینستاگرام مشارکت کرده است تا لپ تاپ HP Specter جدید خود را ارتقا دهند. این موضوع مرتبط است زیرا هدف این است که آگاهی در مورد محصول را در بین مخاطبان جوان و سبک آگاهانه افزایش دهیم.

علاوه بر ارتباط، عامل دیگر حیاتی در نگاه کردن به میزان درگیری است. تأثیرگذار با نرخ بالای تعامل، نشانه ای است که تأثیرگذار ایجاد محتوائی است که مخاطبانشان دوست دارند با آن ارتباط برقرار کنند. من واقعا ابزارهایی مانند Calculator Engagement Influencer Phlanx را برای اندازه گیری میزان متوسط ​​نفوذ نفوذگران بالقوه دوست دارم.

مطلب مشابه :  درمان اصولی و ریشه ای افسردگی

و هنگامی که نفوذگرایان ایدهآل خود را پیدا میکنید، مطمئن شوید که رابطه واقعی با آنها برقرار میکنید. این یک گام بسیار مهم در هر کمپین بازاریابی تاثیرگذار است تا منجر به کیفیت بالا شود. در جمع کارشناسان اخیرا، کارشناسان مانند مایکل آلتون، جینی دیتریش، هدی کوهن و غیره نیز بر اهمیت روابط تأثیرگذار تأکید کردند.

4. کمپین هایی را اجرا کنید که اهداف شما را برآورده سازند

انواع مختلفی از مبارزات بازاریابی تاثیرگذار وجود دارد که شما می توانید در Instagram انجام دهید. شما می توانید نفوذگران را برای ایجاد پست های پشتیبانی شده ای که محصول یا خدمات شما را به نمایش می گذارند، انتخاب کنید. شما می توانید برای یک نام تجاری ساده و یا یک بررسی کامل درخواست، اگرچه این گزینه بهتر خواهد بود. این در حالی است که اعتماد خود را به شما آموزش می دهد و مخاطبان مورد نظر خود را مطلع می کند.

شما حتی می توانید نفوذگران را به نفع خود حساب Instagram برای یک روز. این کار عالی است زیرا آنها میتوانند در پیروان خود به حساب شما کشف کنند و به شما کمک کنند تا پیروان جدید را به دست آورید. علاوه بر این، آنها قادر خواهند بود مخاطبین فعلی خود را با محتوای جدید از دیدگاه تازه درگیر کنند.

گزینه ها عملا بی پایان هستند. شما فقط باید یک ایده واضح داشته باشید که کدامیک از این کمپین ها برای رسیدن به اهداف شما بهتر است.

5. حفظ شفافیت

فالوور اینستاگرام برای تأثیرگذار و مارک ها برای حفظ شفافیت با پست های حمایت شده آسان تر شده است. تأثیرگذار اکنون می توانند برچسب تطبیق شده با … را اضافه کنند که در آن آنها می توانند علامت تجاری خود را برای پست هایی که برای شما ایجاد می کنند، برچسب گذاری کنند. بنابراین نفوذگران خود را برای استفاده از این برچسب هر زمان که مناسب باشد، فعال کنید.

مطلب مشابه :  بررسی علل به وجود آمدن افسردگی

این اطمینان حاصل خواهد کرد که شما از دستورالعمل تایید FTC و جلوگیری از پرداخت مجازات سنگین در صورت عدم افشای اطمینان حاصل کنید.

 

6. پیگیری نتایج شما

کافی نیست که شما مبارزات بازاریابی اینستاگرام را تحت تاثیر قرار دهید. شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که کمپین نتایج را ارائه می دهد تا بتوانید بفهمید که آیا سرمایه گذاری های شما پرداخت می شود یا خیر. شما همچنین می توانید درک کنید که آیا تنظیمات یا پیشرفت برای کمپین شما برای ارائه نتایج بهتر لازم است یا خیر.

این ممکن است کمی دشوار باشد زیرا اندازه گیری ROI هنوز بزرگترین چالش بازاریابی تاثیرگذار است. آنچه من پیشنهاد می کنم این است که شما در یک ابزار بازاریابی تأثیرگذار سرمایه گذاری کنید که می تواند به شما در ردیابی عملکرد کمپین شما کمک کند و به راحتی ROI را تعیین کنید. Grin یک گزینه عالی است و من از آن برای ردیابی معیارهای مانند ارزش رسانه ای به دست آمده و تعامل با تمام محتوای ایجاد شده استفاده می کنم.

این شش مرحله برای کمپین بازاریابی تاثیرگذار اینستاگرام حیاتی است. آنها می توانند به شما در سازماندهی شما کمک کنند و با موفقیت با کمپین خود مبارزه کنید بدون هیچ گونه ناکامی بزرگ. پس از اندازه گیری ROI خود، عاقلانه است که ببینید چه کار می کنید و چه چیزی نمی کنید، سپس تنظیمات لازم را در مبارزات انتخاباتی خود انجام دهید.

نوشته شده توسط تیم ربات اینستاگرام هلو اینستا