آیا استفاده از رامپر دخترانه برای فصل سرما کار درستی است؟

سوای از این موضوع که در چه فصلی هستید و چه لباسی میخواهید بر تن کودک دلبندتان بپوشانید در درجه ی اول برای انتخاب لباس برای کودک اول باید از سلامت لباس مطمعن شوید . این یعنی پارچه ی لباس حتما ضد حساسیت باشد.

آیا استفاده از رامپر دخترانه برای فصل سرما کار درستی است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هرگز راحتی کودکتان را فدای سلیقه و انتخاب خودتان نکنید. چون یک لباسی طرح زیبایی دارد و یا چشم شما را گرفته دلیل نمیشود که الزاما بچه در آن احساس خوب و راحتی داشته باشد. پس بهترین لباس لباس راحت و با کیفیت است در مرحله ی دوم به فکر مدل لباس میرویم. در این مقاله

رامپر چیست؟

این روزها فروشندگان لباس در فروشگاه ها ، لباس ها را با اصطلاحات و اسامی خطاب میکنند که شاید از نظر ما عجیب باشد . رامپردخترانه در واقع یک لباس متصل به شورتک است ! یعنی هر بالاتنه ای که به یک شورتک متصل شود.

خرید رامپر دخترانه و پسرانه در انواع  بالاتنه هایی با آستین بلند ، آستین کوتاه ، بند دار در انواع مختلف تاب و یا پشت گردنی و بدون آستین یا همان دکلته و درانواع یقه گرد ، هفت و … امکان پذیر است. رامپرهای نوزاد معمولا از یقه تا خشتک دارای دکمه و یا زیپ هستند که هنگام در آوردن و پوشاندن لباس ، نوزاد اذیت نشود.

جنس رامپر از چیست؟

 در دوخت رامپرهای بچه گانه معمولا از پارچه های سبک که طرح هی ساده و یا گل گلی دارند مثل پارچه های نخی ، پنبه ، ابریشم ، ویسکوز و یا هر پارچه ی سبک دیگری استفاده میشود. و به دلیل راحتی ، خنکی و سبکی آنها مناسب فصل های گرم سال هستند. رامپرهایی که یکم مجلسی تر هستند برای نوزاد معمولا در قسمت روی دست و یا رون پا کش دارند و به بدن نوزاد میچسبند.حتما چک کنید که کش لباس بدن نوزاد شما را اذیت نکند.

تفاوت رامپر و جامپسوت چیست؟

بر خلاف رامپرها سرهمی هایی که پایین تنه ی آنها متصل به شلوار باشد را جامپسوت میگوییم . در واقع هر لباس سرهمی ای را نباید رامپر بنامیم . بالا تنه ی جامپسوت ها هم مانند رامپرها میتواند از هر مدل آستین و یقه تشکیل شده باشد. جامپسوت ها را با هر دو جنس سبک و سنگین مxیتوان پیدا کرد . جامپسوت هایی با پارچه های سبک مثل نخ ، پنبه و… مناسب فصل تابستان و جامپسوت هایی با پارچه های سنگین تر مانند جین ها ، مخمل و پشمی ، تدی و … را میتوان در فواصل سرد برای کودکان استفاده کرد.

جامپر چیست؟

جامپرها در واقع لباس هایی هستند  که پایین تنه ی آنها دامن دارد و در قسمت بالا تنه دارای دو بند است که به دامن متصل است و پایین تنه را نگه میدارد . که ما به اصطلاح آنها را سارافون نیز مینامیم . جامپرها میتوانند دامنها ی بلند ، کوتاه، کلوش و یا راسته داشته باشند که برای دختر بچه ها بسیار زیبا و شیک هستند و استایل آنها را جذاب تر میکنند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ساعت مچی نی یونیسکس فلز رزگلدی رنگ آکوا دی پولو Aqua Di Polo (ساخت ترکیه)

02

برای زمستان رامپر یا جامپسوت؟

همان طور که گفته شد رامپرها از جنس پارچه های سبک هستند و شلوارک دارند و اصلا برای فواصل سرد مناسب نخواهند بود.

اگر به دنبال سر همی هایی برای کودک و یا نوزاد خود برای فصل سرد هستید حتما از جامپسوت ها استفاده کنید . هم ضخامت مناسبی دارند و گرم هستند هم میتوانید از یک لباس نهایت استفاده را ببرید. جامپسوت ها چون سر هم هستند دیگر احتیاج نیست برای کودکتان بلوز جداگانه در نظر بگیرید . میتوانید جامپسوت را به تن کودکتان کنید و یک ژاکت یا کاپشن مناسب بسته به میزان سرمای هوا به تن آنها کنید و تاتم!

جامپسوت های زمستانی و پاییزی

جامپسوت های مختلفی در بازار وجود دارد با طرح حای دلبرانه که میتواند برای کودک شما مناسب باشد. جامپسوت هایی از جنس مخمل کبریتی و داخل خزدار که کلاه هم دارند. رامپرهای بافت با جنس بسیار لطیف برای پاییز و استفاده برای زیر لباس های زمستانه مناسب خواهند بود. پارچه های تدی که هم بسیار نرم هستند و هم استایل شیک و در عین حال بسیار گرمی را برای کودک دلبندتان به ارمغان می آورند. و البته جامپسوت های پنبه ای هم به عنوان زیر پوش هایی برای لباس های زمستان و پاییز میتوانند مناسب باشند.

نکات قابل توجه برای  خرید لباس

خرید رامپر پسرانه و دخترانه با جنس پارچه های گرم هم میتوان در سرما برای کودکان استفاده کرد. ولی حتما گرم ماندن پای کودکان را در نظر بگیرید. با پوشاندن جوراب شلواری های ضخیم و تو کرکی میتوانید این کار را انجام دهید و یک استایل شیکه دخترانه برای فرزند دلبندتان بسازید.

 جامپسوت ها را در دو فصل پاییز و زمستان میتوان به راحتی استفاده کرد.

رامپر ها به دلیل جنس پارچه آن ها فقط برای فصل های گرم مناسب هستند.

سرهمی ها (رامپر ، جامپسوت ) را میتوان هم برای دختران و هم برای پسران بسته به مدل آن ها استفاده کرد.

سرهمی های جلو دکمه دار برای نوزادان  گزینه ای مناسب تر  از نوع پشت زیپ دار برای خرید لباس کودک هستند.

کاربر 6

Next Post

قبل از انتخاب سنگ ساختمانی حتما این مقاله را بخوانید

ی آذر 7 , 1400
قبل از انتخاب سنگ ساختمانی حتما این مقاله را بخوانید ساختمان ها با نمای سنگی و خاص خود جلوه زیبایی به شهر می بخشند و هرچه سنگ های بکار رفته برای نمای ساختمان زیبایی بیشتری داشته باشند در نتیجه ساختمانی لوکس تر را برایتان به ارمغان خواهند آورد. سنگ ها […]