پیانو هایلون قیمت

پیانو هایلون قیمت

Ningbo Heilon تولید قطعات و قطعات پیانو را تحت نظر شرکت Ningbo در سال 1986 آغاز کرد و در سال 1995 شروع به مونتاژ کامل پیانو کرد. تا سال 2000، کارخانه مونتاژ پیانو به یک مجموعه کامل تولیدی تبدیل شد. کارخانه هایلون در حال حاضر بیش از 40000 متر مربع مساحت دارد و بیش از 800 کارگر و کارمند دارد. علاوه بر این، هایلون برنامه دیگری برای ساخت کارخانه ای به مساحت 20000 متر مربع برای حضور پررنگ تری در بازار آمریکا دارد. ضمناً کارخانه بدنه پیانو این شرکت در سال 1387 افتتاح گردید.این شرکت علاوه بر ساخت و توزیع برند Haylon، تولید کننده پیانوهای برند Feurich نیز می باشد. علاوه بر این، Haylon قطعات و حتی پیانوهای کامل را برای چندین برند دیگر قرارداد می بندد. اخیرا Haylon اقداماتی را برای تبدیل این شرکت به یک شرکت سهامی عام در بورس اوراق بهادار شنژن انجام داده است.

در پیانوهای آکوستیک، صدا با کوبیدن سیم تولید می‌شود و به آن گرما و دستیابی بیشتری می‌دهد که آن را به یکی از بهترین پیانوهای جهان تبدیل می‌کند. اما همچنین توجه داشته باشید که این پیانوها بسیار سنگین هستند و نمی توان آنها را به جایی منتقل کرد. همچنین این سازها به قدری گران هستند که همه توان پرداخت چنین هزینه ای را ندارند اما قیمت پیانو آکوستیک هایلون نسبتا مناسب می باشد.

پیانو 121C-A برای اولین بار در چین ساخته شد و به دلیل کیفیت بالای خود رتبه بسیار خوبی در دنیای موسیقی کسب کرد. طراحی زیبای این پیانو در کنار قدرت فنی بالا و صدای آرام و دلنشین آن روح و روان آدمی را به طرزی جادویی به ملودی دلنشین آن میخکوب می کند. این پیانو توسط بهترین و پیشرفته ترین سازهای صنعتی تولید شده است. متخصصان تیزهوشی این مجموعه همواره خط تولید کارخانه را کنترل می کنند تا بی عیب ترین ساز را روانه بازار کنند bahardigital.ir این پیانو علاوه بر استفاده در کنسرت ها و محافل بزرگ، برای افراد مبتدی و نوازندگی در استودیوهای کوچک نیز توصیه می شود. تمام آنچه در مورد این پیانو گفته شد، آن را منحصر به فرد و رقیبی سرسخت برای سایر کمپانی های بزرگ ویولن می کند.

توجه کنید که دمپرها چگونه کار می کنند، آیا برخی از نت ها پس از رها کردن کلیدها همچنان پخش می شوند؟ آیا به نظر می رسد که همه نت های پیانو در حال نواختن هستند؟ این نشان دهنده نقص در دمپرها است – پدهای نمدی که رشته ها را قطع نمی کنند. با بالا رفتن سن، پیانو ممکن است سفت و ناکارآمد شود، یا سیم ها شکسته شوند، یا ممکن است مشکل دیگری در مکانیسم پیانو وجود داشته باشد. بهترین نوع پیانو، پیانوهای بیش از حد بنددار / بیش از حد میرایی هستند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   کوکتل پوستی چیست؟

هنگام نواختن، صدا یا تلاطم، صدایی آرام‌تر از حد معمول در نت‌های باس از جمله مواردی است که هنگام گوش دادن به صدای پیانو متوجه آن خواهید شد. آیا هر دو پدال با هم کار می کنند؟ آیا پدال ها صدای زیادی تولید می کنند؟ اینها مشکلات داخلی محسوب می شوند و نشان می دهند که پیانو به خوبی نگهداری نمی شود

 

در سال 2011، Haylon مکانیزمی را در پیانوهای گرند خود رونمایی کرد که به درب پیانو اجازه می دهد به آرامی بسته شود. Hailon به این سیستم محافظت از اندام Hailun یا به اختصار HLPS می گوید. این سیستم در کارخانه و هنگام مونتاژ روی پیانو نصب می شود. با نصب این سیستم حتی یک کودک کوچک نیز به راحتی می تواند درب سنگین گرند پیانو را باز کند و این سیستم از افتادن آن روی بازو و دست جلوگیری redcircle.ir می کند.

نوع دیگری از HLPS به نام HLPS Plus وجود دارد که فقط روی مدل های وین نصب می شود. با نصب این سیستم نوازنده می تواند بدون نیاز به پایه درب را به هر ارتفاعی که می خواهد تنظیم کند. بنابراین این سیستم علاوه بر تامین ایمنی، به نوازنده این امکان را می دهد که صدای خروجی پیانو را در هر سطحی که می خواهد تنظیم کند.

Ningbo Hailon در سال 1986 شروع به تولید قطعات پیانو کرد و ده سال بعد مونتاژ پیانو را تکمیل کرد. این شرکت علاوه بر ساخت و توزیع برند Haylon، پیانوهای برند Feurich را نیز تولید می کند و همچنین قطعات و حتی یک پیانو کامل را برای بسیاری از شرکت ها تولید می کند که قیمت پیانو هایلون دارای تنوع میباشد. Haylon اخیرا اقداماتی را برای تبدیل سبد سهام خود به یک شرکت سهامی عام در بورس اوراق بهادار Shenzen انجام داده است.

کاربر 6

Next Post

 اپلیکیشن توکن ساز

پ دی 30 , 1400
این روزها در دنیای ارزهای دیجیتال اصطلاح ساخت توکن به دفعات به گوش می‌رسد. قبل از آشنایی با توکن و ویژگی‌های آن کمی با رمزارزها آشنا می‌شویم. به پول‌ها و ارزهای دیجیتالی که برای تبادل و تراکنش‌های آن‌ها از رمزنگاری (که در اصطلاح به آن کریپتوگرافی می‌گویند) استفاده می‌شوند، رمزارز […]