دکوری روی میز ناهار خوری چی بخرم؟

 

ایده های تزیین میز ناهارخوری در قلب هر مهمانی دکوری روی میز ناهار خوری شامی که برگزار می کنید و هر غذایی که با خانواده به اشتراک می گذارید قرار دارد. اطمینان از اینکه آنها مطابق با مناسبت – چه بزرگ و چه کوچک – مطابقت دارند، فضا را از روز تا شب خاص جلوه می دهد.

آنها ممکن است نسبت به سایر ایده های دکوری روی میز ناهار خوری اتاق ناهارخوری انعطاف پذیرتر باشند، اما همیشه نیاز به حضور دارند. سیندی رینفرت، طراح داخلی، می گوید: «شما نمی خواهید با یک میز خالی، به خصوص یک میز ناهارخوری بلند یا بزرگ، یک فضای مرده ایجاد کنید، که او همچنین پیشنهاد می کند در دکوراسیون خود خلاق باشید.

خرید دکوری روی میز ناهارخوری

او می گوید: «دکور میز ناهارخوری همیشه نباید گل باشد. “ما دوست داریم از اشیاء یافت شده، جزئیات معماری و بافت ها برای ایجاد یک منظره جالب استفاده کنیم.”

ایده های دکور میز ناهار خوری

Birdie Fortescue، طراح داخلی و ظروف غذاخوری، می‌افزاید: «گذاشتن میز ناهارخوری فرصتی عالی برای خلاقیت و تفکر خارج از جعبه است». چه مطمئن نیستید دکوری روی میز ناهار خوری از کجا شروع کنید یا به دنبال الهام گرفتن برای ارتقای ایده های دکوراسیون میز ناهارخوری خود به سطح دکوری بعدی هستید، ما الهامات خیره کننده ای از منظره میز غذاخوری پیدا کرده ایم و از کارشناسان خواسته ایم نکات برتر خود دکوری زیبا برای میز ناهار خوری را به اشتراک بگذارند.

هنگام انتخاب دکوراسیون خود، اولین قدم این دکوکاف است که به شکل میز خود فکر کنید – یک میز بلند نیاز به رویکرد کاملاً متفاوتی نسبت دکوری روی میز ناهار خوری به چیزی مربع یا گرد دارد. رینفرت می گوید: شکل میز به شکل اتاق بستگی دارد. یک میز مستطیلی یا بلند برای یک اتاق مستطیلی خوب است و می توانید در صورت لزوم برگ ها را اضافه کنید یا آنها را گسترش دهید. من عاشق یک میز گرد در یک اتاق نسبتاً مربع هستم و برای گفتگو مفید است.

انتخاب بهترین دکوری زیبا برای میز ناهار خوری

یک میز گرد نه تنها برای ایده های اتاق ناهارخوری دکوکاف کوچک عالی است، بلکه یک مرکز شفاف برای هر فضایی دکوری روی میز ناهار خوری ایجاد می کند – که می توانید با دکوراسیون میز مرکزی خود آن را تقویت کنید. Emma Sims-Hilditch طراح داخلی می گوید: «میز گرد راهی فوق العاده برای ایجاد یک محیط اجتماعی در فضای ناهارخوری شما است. ما اغلب مجموعه‌ای از گل‌های فصلی زیبا را در مرکز قرار می‌دهیم تا چشم را جلب کرده و زیبایی طبیعی محیط خانه را منعکس کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   بهترین قالب های شخصی وردپرسی

سیمز هیلدیچ می گوید که دکور میز گل نباید «برای یک موقعیت خاص رزرو شود». چیدمان میزهای روزمره را می‌توان با گنجاندن گل‌ها و شاخ و برگ، چه در مرکز و چه در اطراف اتاق روی قفسه‌هایی در طاقچه‌ها، زنده کرد.

تزئین میز ناهار خوری با انواع گلدان چوبی

رینفرت می‌افزاید: «برای هر روز، یک ارکیده بزرگ، مجموعه‌ای از گلدان‌ها یا برخی اشیاء شخصی از سفر دکوری روی میز ناهار خوری همیشه عالی هستند». «حتی افزودن دو لامپ دکوری زیبا برای میز ناهار خور طوفان باعث می شود احساس پویایی و زندگی در آن بیشتر شود.» در و در میان ایده های اتاق ناهار خوری خاکستری در اینجا، گنجاندن ارکیده های کاشته شده توسط رینفرت شکوفه های روزمره را فراهم می کند که بسیار بیشتر از گل های بریده دوام می آورد.

اگر گلها فکر شما نیستند، ظروف سفره را خاص جلوه دهید. فورتسکیو می‌گوید: «برای یک صبحانه خانوادگی، رنگ‌های زیاد، طرح‌ها و طرح‌های ترکیبی روی کتانی، دکوکاف ظروف شیشه‌ای رنگی و مخلوطی از ظروف را دکوری روی میز ناهار خوری انتخاب کنید.

نورپردازی یک اتاق ناهارخوری با یک لوستر دراماتیک دکوکاف تنها راهی نیست که می‌توانید با چیزی کمی مجسمه‌سازی بیان کنید.

 

هلن پت، سفیر طراحی آرتریورز، می‌گوید: «با قدردانی جدیدی از جزئیات ظریف‌تر و تزئینی‌تر در خانه، محبوبیت زیادی برای گلدان‌ها و قطعات مرکزی اتاق غذاخوری ما ایجاد شده است.

چیزی که ما در مورد این روند دوست داریم دکوکاف این است که گلدان ها و کاسه ها صرفاً به عنوان مکانی برای نگهداری گل یا نگهداری میوه استفاده نمی شوند، آنها به ویژگی اصلی دکوری زیبا برای میز ناهار خور یک میز ناهارخوری و اغلب تنها بخشی از چیدمان منظره میز تبدیل می شوند.

گلدان‌ها و قسمت‌های مرکزی در یک خوشه کاملاً فکر شده – به ارتفاع‌های مختلف، مواد مخلوط و جزئیات دقیق فکر کنید – طرح اتاق غذاخوری را به زیبایی می‌پوشاند و ارتقا می‌دهد. اکنون به این طرح ها به عنوان یک اثر هنری مستقل و به عنوان قطعات سرمایه گذاری برای تحسین نگاه می شود دکوری زیبا برای میز ناهار خور.

کاربر 6

Next Post

روش های کسب رضایت مشتری برای کسب و کارها

ج اسفند 20 , 1400
روش های حفظ مشتری خلق فرهنگ مشتری­مداری. توانمند­سازی کارکنان: شغل کارکنان ارضای نیازهای مشتریان است. آنها نیازمند احساس اطمینان در تواناییشان برای تصمیم­گیری هستند. سنجش عملکرد: به همراه سنجش عملکرد کارکنان، سطح عملکرد و کیفیت و بهره­وری افزایش خواهد یافت. وقتی کارکنان سطح عملکرد استانداردی را به دست آورند، وفاداری […]